Esős Itália

1. szeptember 9-én reggel 5 órakor kezdetét vette utazásunk Olaszországba. Az utazás során az időjárás elég pocsék volt, de úticélunkat elérve a nap is kisütött. Délután 3-kor el is foglaltunk szállásunkat Bibione-ban. Ezután egyből a tengerpart felé vettük az irányt. Első programunk a rossz idő miatt elmaradt, ezért csak vásárolni voltunk Jesolo-ban. Hétfőn Padovába mentünk várost nézni, ahol megkóstoltuk az igazi olasz pizzát. Ebéd után bepillanthattunk a Szent Antal templomba is. Kedden szabad programunk volt, mindenki felfedezhette Bibone-t. Kipróbáltuk a hatszemélyes bicikliket, végig néztük a vásársorokat. Volt, aki tengerpartra, volt, aki vidámparkba ment.

Szerdán Velencébe vettük az irányt. Ez volt kirándulásunk fénypontja, ugyanis a rengeteg eső mellett végre kisütött a nap is. Először Adorján tanár úr vezetett végig minket a főbb nevezetességeken, mint például a Sóhajok hídja, Szent Márk tér és a halpiac. Ezután mi is kaptunk szabadidőt, hogy barangolhassunk a városban. A szabad program alatt sok üzletbe jártunk, megtekinthettük a Szent Márk bazilikából nyíló velencei panorámát, majd ismét hajóra szálltunk és visszautaztunk Bibione-ba. Még aznap este összepakoltunk, másnap reggel pedig Magyarország felé vettük az irányt. Összegezve a rossz idő ellenére sokat fürödtünk a tengerben, és a hangulatunk is gyakran hágott a tetőfokára.